Scenarii de Paintball Iasi

Scenarii

paintball si airsoft 1Capturarea steagului

– 2 baze cu steag;

– 2 echipe egale numeric;

– 2 steaguri care sa fie arborate in bazele respective;

Reguli :

1) Toti jucatorii trebuie sa inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;

2) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

3) Daca un jucator este eliminat in timp ce poarta steagul, el trebuie sa lase steagul acolo unde a fost lovit sau sa il agate de cel mai apropiat obiect (nu de alt jucator);

4) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;

Pentru a castiga jocul : capturati steagul echipei adverse si aduceti-l la baza proprie.paintball si airsoft 3

Impuscati-l pe capitan

– 2 baze cu steag;

– 2 echipe egale numeric;

– un membru al fiecarei echipe e ales Capitan;

– echipele sunt duse la bazele proprii;

Reguli :

1) Capitanul nu-si poate parasi baza;

2) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu si nu pot parasi baza decat atunci cand jocul a inceput;

3) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

4) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.

Pentru a castiga jocul : eliminati Capitanul echipei adverse.

Apara obiectivul

– O echipa este numita “Atacatori” si cealalta “Aparatori”;

– Alegeti o zona unde va puteti apara pentru a numi baza, amplasandu-va steagul;

– “Aparatorii” trebuie sa aiba restrictie la limitele bazei cu steag;

Reguli :

1) ”Aparatorii” nu pot parasi baza cu steag sau ariile unde au fost limitati;

2) ”Atacatorii” pot ataca din orice loc al terenului;

3) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;

4) Va fi fixata o limita de timp de 30 de minute

5) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

6) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.

Pentru a castiga jocul :

– Echipa care ataca va fi desemnata castigatoare daca elimina toti jucatorii adversi( captureaza baza – obiectivul).

– Echipa care se apara va fi desemnata castigatoare daca nu pierde obiectivul in 30 minute sau elimina toti jucatorii adversi.

File0070

Swat vs Tero

– 2 baze;

– 2 echipe egale numeric;

Reguli :

1) Toti jucatorii trebuie sa inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;

2) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

3) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;

Pentru a castiga jocul : Echipa care va reusi sa elimine toti jucatorii din echipa adversa avand cel putin un jucator neeliminat va fi desemnata castigatoare.